Помилки на газових котлах з'являються з різних причин: несправність датчиків, електродів розпалу, вентилятора, низький тиск газу , засмічення або неправильне встановлення димоходу можуть спричинити збій у роботі котла, перепади напруги тощо.
Всі помилки відображаються на панель керування котлом Demrad ATRON (цифрами позначені елементи керування котлом з розшифровкою нижче):
1. Регулювання температури системи опалення – Вибір режиму «літо/зима»
2. Регулювання температури гарячого водопостачання – кнопка скидання «вім. - вим.».
3. Вибір режиму «Еко / Комфорт» і кнопка скидання
4. ЖК-екран (температура, коди помилок)
“e”: кнопка системи опалення бути відрегульована на “e” в режимі ЕКО для загального комфорта.
Панель має вбудований функціональний дисплей для відображення помилок. При виявлені несправності її тип відображається на екрані з кодом помилки:
Якщо котел Demrad вибиває помилку, ось що ви можете зробити:
1. Запишіть код помилки
2. Перезавантажте котел.
3. Якщо проблема не вирішена, то знайдіть розшифровку коду помилки у цій статті нижче
4. Якщо інструкція пропонують конкретні дії для усунення помилки, спробуйте їх виконати. Зверніть увагу на заходи безпеки та не намагайтеся виконувати дії, які вимагають спеціальних знань або інструментів.
5. Якщо не вдається самостійно усунути помилку або якщо вона повторюється, зверніться до авторизованого сервісного центру Demrad.
Нижче наведені коди помилок котлів Demrad ATRON
F01 Перегрів: якщо температура води в системі центрального опалення перевищує 98°С, котел припиняє роботу, а на дисплеї одночасно відображаються індикатори RЕSЕТ (СКИД) і F01. Викличте представника уповноваженої сервісної служби.
F02 Помилка датчика гарячої води: якщо стався збій датчика гарячої води побутового призначення, на екрані відображається код несправності F02. Котел продовжує працювати і задовольняє потреби в гарячій воді.
Викличте представника уповноваженою сервісною службою.
F03 Несправність датчика системи опалення: якщо стався збій датчика негативного температурного коефіцієнта витрати центрального опалення, на екрані відображається код несправності F03.
Викличте представника уповноваженою сервісною службою.
F04 Помилка іонізації: якщо припинено подачу газу або пошкоджено електрод іонізації, при невдалих спробах розпалювання на екрані відображається код несправності F04. Натисніть кнопку економного/комфортного режиму скидання для перезапуску котла і переконайтеся, що газовий вентиль не перекрито з будь-якої причини. Якщо несправність не усувається, викличте представника
уповноваженою сервісною службою.
F05 Помилка потоку повітря: якщо стався збій подачі повітря в котел (наприклад, у зв'язку з закупорюванням повітроводу) або має місце низька напруга електромережі (165 В), на екрані відображається код несправності F05.
Якщо несправність не усувається, викличте представника
авторизованої сервісної служби.
F06 Несправність датчика в зворотному трубопроводі центрального опалення: якщо стався збій датчика негативного температурного коефіцієнта у зворотному трубопроводі центрального опалення, на екрані відображається код несправності F06.
Викличте представника уповноваженої сервісної служби.
F07 Несправність газового вентиля: у цьому випадку є несправність у контурі вентиля подачі газу.
F08 Помилка перегріву датчика на виході системи опалення: якщо температура на виході системи опалення перевищує 95°С, на екрані відображається код несправності F08.
F09 Несправність контакту реле тиску повітря: якщо контакт реле тиску повітря заклинило під час запуску або перезапуску на екрані відображається код несправності F09.
Перш за все, від'єднайте котел від мережі живлення та увімкніть знову. Якщо несправність не усувається, викличте представника уповноваженої сервісної служби.
F10 Збій тиску води центрального опалення: якщо стався збій датчика тиску води в системі опалення, або тиск води впав нижче 0,3 бар або піднявся вище 2,7 бар, на екрані відображається код несправності F10. Значення тиску має перебувати в діапазоні від 1 до 2 бар.
Заповніть котел через наповнювальний клапан знизу корпусу у разі низького тиску.
Якщо несправність не усувається, викличте представника уповноваженої сервісної служби.
F11 Збій циркуляції: якщо різниця температури між напірним і зворотним трубопроводом центрального опалення перевищує 35°С, на екрані відображається код несправності F11. Ця проблема може виникнути через місце або тип установки. Якщо несправність не усувається,
Викличте представника уповноваженої сервісної служби або майстра з установки.
F12 Помилка низької напруги (165 В): якщо напруга електромережі нижче 165 В, на екрані відображається код несправності F12.
Якщо несправність не усувається, викличте майстра уповноваженої сервісної служби для перевірки номінального значення напруги електромережі
(230 В змінного струму).
F13 Несправність з'єднань датчика температури системи опалення: якщо температура у зворотному трубопроводі центрального опалення на
7°С вище, ніж на виході системи протягом 20 секунд, на РКД відображається код несправності F13. Цей код несправності не з'являється при подачі гарячої води побутового призначення.
ПРИМІТКА. Якщо на РК-дисплеї відображається повідомлення RESET (СКИД) з кодом несправності, систему слід перезапустити, одноразово натиснувши на кнопку економного/комфортного режиму- скидання.
Важливо:
Не ігноруйте помилки котла, оскільки вони можуть вказувати на серйозні проблеми, які можуть призвести до поломки або навіть небезпечної ситуації.
Не намагайтеся самостійно ремонтувати котел, якщо не маєте відповідної кваліфікації та досвіду. Це може бути небезпечно для вас і вашого обладнання.
Регулярне технічне обслуговування котла кваліфікованим фахівцем допоможе запобігти багатьом проблемам та продовжити термін його служби.
Пам'ятайте: безпека завжди на першому місці! Якщо ви сумніваєтеся у своїх діях, краще звернутися до професіоналів.
Comments